Virtuálna asistentka
V prípade, že máte aktivity na ktoré jednoducho nemáte čas, môžete tieto realizovať prostredníctvom našej služby „virtuálnej asistentky“.
Služba zahŕňa napr. nasledovné činnosti:
- Spracovanie poštovej dokumentácie
- Prijatie a vybavovanie telefonických hovorov s následnou informáciou pre klienta s poskytnutím všetkých získaných informácií
- Príprava zmlúv, faktúr, odosielanie faktúr, príprava dokumentov na spracovanie pre účtovnú kanceláriu
- Tvorba prezentačných materiálov, letákov, plagátov, reklamných tabúľ,
- Tvorba PPT prezentácií, zabezpečenie dataprojektou
- Zabezpečenie reklamných predmetov aj s podtlačou a ich rozposielanie
- Tvorba prezentačných web stránok s naplnením obsahu
- Tvorba eshopov s naplnením obsahu
- Analýza trhu a konkurencie – spracovanie registrov
- Zabezpečenie úradných aj neúradných prekladov
- Zabezpečenie prepisu textov, vytváranie hlavičkových listov, dokumentov, tabuliek
- Organizovanie firemných stretnutí, porád,…
- Spracovanie podnikateľských zámerov pre účely získania príspevkov na zabezpečenie a udržanie pracovných miest, spracovanie zámerov na získanie príspevku na začatie vykonávania alebo prevádzkovania SZČ, zabezpečenie príspevku na založenie s.r.o.
Cena za poskytovanie služieb „virtuálnej asistentky“ je 6 až 12,-eur za hodinu, komplikované činnosti a činnosti kde nie je možné ustanoviť reálny čas výkonu činnosti je dohodnutý individuálne s klientom.